Магазин за часовнициМагазин за часовници

 

Нямате продукти в кошницата.

НЯМА ПРОДУКТИ

Търсене

ОБЩИ УСЛОВИЯ

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Условия за ползване

Общи условия за покупко-продажба през уебсайта за електронна търговия THETIME.BG

 

 

Гаранция 

Всеки часовник е придружен с гаранционна карта с период на валидност от 24,36,48,60 месеца. Гаранцията е международна и покрива следните компоненти: работа на часовника - проблеми с правилното фукциониране на механизма и циферблата - изсветляване или потъмняване.

 

Гаранцията на производителя не включва:

  • - Батерията, стъклото, верижката, каишката, корпуса;
  • - Повреди причинени от неправилното транспортиране, липса на грижи, злополука или нормално износване;
  • - Възможни косвени повреди, причинени от дефект, експлоатация, неточност или неизправност на часовника;

 

За да запазите своята гаранция, погрижете се вашият часовник винаги да се проверява, обслужва и поправя от представители на фирмата. Гаранцията се анулира, в случай че, лице което не е надлежно упълномощено за това от представител на фирмата, извърши обслужване или поправка на часовника. Ако желаете вашият часовник да бъде отремонтиран, докато е в гаранция, моля обърнете се към нас. Трябва да представите часовника заедно с надлежно попълнена гаранционна карта.

 

 

Начини на плащане

 

Цената и разходите за доставката могат да бъдат платени по някой от следните начини:

• Наложен платеж (при доставка) в брой от Клиента или от трето лице от името на същия;

• с кредитна или дебитна карта чрез микросметка в Paypal;

• чрез банков трансфер.

 

Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, се задължава да заплаща продажната цена на закупената от него стока, както и пощенските или транспортните разходи, невключени в тази цена, свързани с нейната доставка, в срок не по-късно от 3 работни дни от изтичане на срока по чл. 14, ал. 4. от ЗЗП.

 

Доставка

 

Заявената за покупка стока се доставя на посочения от Клиента адрес за доставка в срок до 1-3 работни дни. В случаите когато стоката не е получена след изтичането на максималният предвиден срок за достава, клиентът е длъжен да информира служителите на THETIME.BG в срок от 5 работни дни, за да се изясни причината за забавянето и/или липсата на поръчаната стока. В случаите когато няма подаден сигнал от Клиента, THETIME.BG не носи отговорност за недоставени стоки.

 

1